14 мая 2009 г.

Розкручування і просування веб сайтів!

Для підтримки веб сайта!

Як обмінюватися посиланнями? Поради і помилки.

Не мале значення в процесі просування сайту займає Обмін посиланнями. Це теж дуже хороший спосіб розкручування. Обмін посиланнями - це коли Ви ставите посилання на інший сайт, а він ставить у відповідь посилання на Ваш. По цих посиланнях до Вас приходять відвідувачі. Кількість сайтів росте в геометричній прогресії, і все складніше стає знаходити своїх відвідувачів. Та і відвідувачам складніше стає шукати Ваш сайт. Не всі мають правильне уявлення, яку мету переслідує за собою процес Обміну посиланнями. Більшість новачків думають, що це дасть моментальний ефект і збільшить відвідуваність сайту. Для цього створюють барвисті, анімовані сайти, що збільшує вагу сторінок і робить їх погано доступними. Здійснивши обмін з двома-трьома сотнями подібних сайтів, отримавши величезну насолоду від виконаної роботи, Ви починаєте чекати ефекту. Проходить день, місяць, два - ефект мінімальний. З сайтів або каталогів, з якими був здійснений обмін посиланнями приходять 1-2 людини в день (очевидно, сам господар сайту або каталога, перевіряючи своє посилання і його декілька друзів). Перевіряючи статистику в Яндексе, Ви починаєте помічати, що всіх, з ким Ви мінялися, немає в списках сторінок, що посилаються (а багато таку інспекцію взагалі не проводять, деколи по незнанню). Ось тут і виникає питання, для чого виконана вся ця робота і коли буде ефект. Висновок: Обмін посиланнями - це не реклама, направлена на збільшення відвідуваності. Якщо Ви переслідуєте цю мету, тоді Вам необхідно звернутися в банерную систему і замовити їм покази Ваших банеров. Обмінюючись посиланнями Ви пропонуєте свій сайт можливим партнерам, для того, щоб вони включили його в список що рекомендуються і цікавих. Обмін посиланнями здійснюється виключно для збільшення Індексу Цитування, тобто визначення цінності Вашої праці.

Індекс цитування.

Індекс цитування - один з найважливіших критеріїв оцінки сайту тому або іншому запиту. Цей показник був введений пошуковою машиною Google і фігурує в алгоритмі ранжирування Google як Pagerank (PR) - рейтинг сторінки. Pagerank (PR) - це метод Google для виміру "важливості" сторінки. Зараз Індекс цитування використовується практично всіма пошуковими машинами, як російськими, так і міжнародними. У Рунеті головною пошуковою машиною, для якої Індекс Цитування є ключовим чинником оцінки сторінки, є Яndex. Друга по популярності пошукова машина Рунета - Rambler, кількість посилань на сторінку в своєму алгоритмі не враховує, береться до уваги показник трафіку сторінки. Індекс цитування дозволяє Вам підняти свій сайт на перші місця в рейтингу, за рахунок більшої кількості зовнішніх посилань на Ваш сайт в Інтернеті. Різновиди Індексу цитування:

1. ІЦ - Індекс цитування. Відображає загальну кількість тих, що посилаються на сайт (або сторінку) інших сайтів.

2. тіц - тематичний Індекс цитування. Враховує не просто кількість посилань, але і ще відповідність тематики засиланого і сайтів, що посилаються.

3. віц - враховує не лише кількість, але і якість сайтів, що посилаються.

Індекс Цитування - це вага Вашого сайту в Інтернеті, гарант утримання відвідуваності Вашого сайту. При підрахунку тіц сайту не враховуються посилання з веб-бордов, форумів, мережевих конференцій, немодеріруємих каталогів і інших ресурсів, в які хто завгодно може додавати посилання без контролю з боку власника ресурсу. Також не враховуються посилання з сайтів, розташованих на безкоштовних хостінгах, у випадку якщо вони не описані в Яндекс - Каталозі. Іншими словами, всі такі посилання мають нульову вагу. Прочитати ще про Індекс цитування Ви можете на сайті Яндекса: Яндекс ІЦ.

Помилки при Обміні посиланнями.

Після розміщення посилання на інших сайтах обов'язково її перевірте.

Посилання мають бути "прямими", а не редіректними, тобто повинні мати вигляд: <а href="www.lapa.ru"> Опис сайта. Якщо при підводі курсора до Вашого посилання в статусному рядку браузера (зліва внизу) з'являється приблизно наступне - http://lapa.ru/cgi-bin/out.pl?id=542 або щось типа - http://www.his_lapa.ru?param=www.lapa.ru, що дуже часто зустрічається в різних топ і рейтингах сайтів, можете сміливо її видаляти, оскільки посилання на Ваш сайт при цитованості в яндексі Ви не дочекаєтеся. У статусному рядку браузера має бути тільки url Вашого сайту - http://ваш сайт/. Але зустрічаються випадки, коли Веб-майстри спеціально обробляють подія - наведення на посилання курсора (onmouseover) - і відображують в статусному рядку пряме посилання, хоча реальна адреса - редіректна. Пошуковому роботові таке посилання, природно, не видно. Це можна перевірити так - кликніть на посилання правою кнопкою миші, а в меню, що відкрилося, виберіть рядок "Свойства" і подивитеся в Адресі(URL), там має бути тільки url Вашого сайту і нічого більшого. Інколи Веб-майстер, з яким проводиться обмін, закриває директорію, де знаходиться сторінка з Вашим посиланням, від індексації пошуковими роботами за допомогою запису у файлі robots.txt або закриває від індексації частку коду, де знаходиться Ваше посилання, за допомогою тега . Це робиться для того, щоб посилання було проїндексироване в однобічному порядку, тобто що значно збільшує "вес" посилання. Можете видаляти такі посилання, вони для Вас нульові (нічого не означають). Також може бути, що сайт, з яким проводиться обмін, заборонений до індексації "забанен" пошуковими системами. Перевірити, чи не заборонена сторінка з Вашим посиланням до індексації у файлі robots.txt, можна на Яндексі. Додайте сторінку того сайту, на якій коштує Ваше посилання в Яндекс. Якщо ця сторінка закрита від індексації у файлі robots.txt або сам сайт заборонений до індексації, Яндекс повідомить Вас про це. Перевірте обидва посилання - Вашу і сайту, з ким Ви обмінюєтеся. Буває, що Ви розміщуєте посилання на якийсь сайт, а зворотне посилання знаходиться зовсім на іншій сторінці. Допустимо Ви розмістили посилання на сайт - <а href="http://lapa.ru/">, а Вашу розміщують абсолютно на іншій сторінці (субдомені) - <а href="http://catalog.lapa.ru/">, <а href="http://dir.lapa.ru/">, <а href="http://link.lapa.ru/"> і так далі. Це абсолютно різні сайти, перевірте Індекс Цитування обох сайтів. Одна сторінка - <а href="http://lapa.ru/"> може мати Іц=500 і більш, а інша - <а href="http://catalog.lapa.ru/"> і так далі може мати Іц=0. Користь від таких посилань є у тому випадку, коли ІЦ субдомена не 0! Такі посилання виходять більш ваговими для обох сайтів, оскільки виходять безмовними.

Розкручування і просування веб сайтів

Інфа по темі "Підтримка веб сайтів"

Обмін посиланнями.Опис на інших веб сайтах

Комментариев нет:

Отправить комментарий